Hore

Konferencia v číslach

Highlighty boost konferencie

Konferencia nabitá obsahom

Ako tvoria obsah veľké firmy a značky? Aké nové, netradičné spôsoby a stratégie komunikácie využívajú? Ktoré dáta sú pre nich podstatné, ako ich merajú a zbierajú? Zaujímavosti, tipy a inšpirácie priamo „z kotla“ veľkých hráčov, ktoré nikde inde nenájdete. To je Content Boost 2022.

Dozviete sa tiež:

– prečo by firmy mali budovať content marketing,
– aký potenciál ukrýva kvalitný obsah,
– aké sú najnovšie trendy tvorby obsahu u nás a vo svete,
– ako tvoriť kvalitný obsah v rámci internej komunikácie,
– čo funguje lepšie – blog, podcasty alebo video content.

Top speaker
Tomáš Peniasko
9:30 - 10:00

Tomáš Peniasko

, Mamke

Vaša reklama nikoho nezaujíma! A prečo je to výhoda.

Ako sa na kvalitnom a dlhodobom content marketingu dá postaviť Eshop, ktorý funguje v 6 krajinách a generuje miliónové tržby.

                           

Ako sa na kvalitnom a dlhodobom content marketingu dá postaviť Eshop, ktorý funguje v 6 krajinách a generuje miliónové tržby.

Roman Jazudek
10:00 - 10:30

Roman Jazudek

, Slovenská Sporiteľna

Budovanie značky Slovenská sporiteľňa v B2B segmente

Jedným zo strategických cieľov najväčšej banky na Slovensku je posilňovanie povedomia o banke pre firmy a podnikateľov. V prezentácii si povieme viac o tom, ako tento cieľ realizujeme cez contentové, eventové a ďalšie aktivity.

                           

Jedným zo strategických cieľov najväčšej banky na Slovensku je posilňovanie povedomia o banke pre firmy a podnikateľov. V prezentácii si povieme viac o tom, ako tento cieľ realizujeme cez contentové, eventové a ďalšie aktivity.

Marek Valašík
10:30 - 11:00

Marek Valašík

, Kontentino

Ako NEspolupracovať s influencermi a content creatormi?

To, čo sa dnes už ľudovo nazýva "influencer marketing", pravdepodobne všetci poznáme a máme zahrnuté v našich marketing mixoch. Aj toto odvetvie sa však časom formuje a už dávno neplatí, že dať "influencerovi" scenár, produkt zadarmo, zľavový kódik, a honorár čarovne zafunguje. Aký je rozdiel medzi "influencerom" a "content creator-om"? Prečo je jedno vnímané ako nadávka, a druhé ako vyznamenanie? Čím sa líšia tvorcovia na jednotlivých platformách, a prečo nič z toho nefunguje na mladých z generácie Gen-Z? Tieto otázky a odporúčania, ako sa s novou tvárou "creators economy" popasovať, vám skúsi priblížiť Marek Valašík, Head of Marketing z firmy Kontentino.

                           

To, čo sa dnes už ľudovo nazýva "influencer marketing", pravdepodobne všetci poznáme a máme zahrnuté v našich marketing mixoch. Aj toto odvetvie sa však časom formuje a už dávno neplatí, že dať "influencerovi" scenár, produkt zadarmo, zľavový kódik, a honorár čarovne zafunguje. Aký je rozdiel medzi "influencerom" a "content creator-om"? Prečo je jedno vnímané ako nadávka, a druhé ako vyznamenanie? Čím sa líšia tvorcovia na jednotlivých platformách, a prečo nič z toho nefunguje na mladých z generácie Gen-Z? Tieto otázky a odporúčania, ako sa s novou tvárou "creators economy" popasovať, vám skúsi priblížiť Marek Valašík, Head of Marketing z firmy Kontentino.

11:00-11:30

,

Brunch Coffee Break

                           

Martin Fenčák
11:30 - 12:00

Martin Fenčák

, ZAPO

Podcast nepotrebuje moderátora

Akékoľvek porovnávanie podcastu s rádiom je nezmysel. Podcast má oveľa bližšie k Instagramu a podcasteri k influencerom. Viac si o tejto téme povieme v prezentácii.

                           

Akékoľvek porovnávanie podcastu s rádiom je nezmysel. Podcast má oveľa bližšie k Instagramu a podcasteri k influencerom. Viac si o tejto téme povieme v prezentácii.

Ján Andrejko
12:00 - 12:30

Ján Andrejko

, Visibility

Efektívny obsah, ktorý vyhráva marketingové súťaže

Ambiciózne ciele a obsah, ktorý ich nielen splnil, ale aj ďaleko prekonal. Spoločne sa pozrieme na to, čo spája rôzny obsah u rôznych klientov, ktorý nám v posledných rokoch vyhral mnoho marketingových súťaží krásy efektivity.

                           

Ambiciózne ciele a obsah, ktorý ich nielen splnil, ale aj ďaleko prekonal. Spoločne sa pozrieme na to, čo spája rôzny obsah u rôznych klientov, ktorý nám v posledných rokoch vyhral mnoho marketingových súťaží krásy efektivity.

Daniel Pisoň
12:30 - 13:00

Daniel Pisoň

, Liveagent

Ako efektívne riadiť content marketing na globálnej úrovni

Case study o tom ako sa nám podarilo presadiť sa vo vysoko konkurenčnom prostredí Customer service software.

                           

Case study o tom ako sa nám podarilo presadiť sa vo vysoko konkurenčnom prostredí Customer service software.

Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.

Chcem všetky novinky

V prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk

V prípade noviniek sledujte
Facebook a Instagram