Konferencia v číslach
Konferencia nabitá obsahom
Ako tvoria obsah veľké firmy a značky? Aké nové, netradičné spôsoby a stratégie komunikácie využívajú? Ktoré dáta sú pre nich podstatné, ako ich merajú a zbierajú? Zaujímavosti, tipy a inšpirácie priamo „z kotla“ veľkých hráčov, ktoré nikde inde nenájdete. To je Content Boost 2022.
Dozviete sa tiež:
– prečo by firmy mali budovať content marketing,
– aký potenciál ukrýva kvalitný obsah,
– aké sú najnovšie trendy tvorby obsahu u nás a vo svete,
– ako tvoriť kvalitný obsah v rámci internej komunikácie,
– čo funguje lepšie – blog, podcasty alebo video content.
Tomáš Peniasko
Vaša reklama nikoho nezaujíma! A prečo je to výhoda.
Ako sa na kvalitnom a dlhodobom content marketingu dá postaviť Eshop, ktorý funguje v 6 krajinách a generuje miliónové tržby.
Ako sa na kvalitnom a dlhodobom content marketingu dá postaviť Eshop, ktorý funguje v 6 krajinách a generuje miliónové tržby.
Roman Jazudek
Budovanie značky Slovenská sporiteľňa v B2B segmente
Jedným zo strategických cieľov najväčšej banky na Slovensku je posilňovanie povedomia o banke pre firmy a podnikateľov. V prezentácii si povieme viac o tom, ako tento cieľ realizujeme cez contentové, eventové a ďalšie aktivity.
Jedným zo strategických cieľov najväčšej banky na Slovensku je posilňovanie povedomia o banke pre firmy a podnikateľov. V prezentácii si povieme viac o tom, ako tento cieľ realizujeme cez contentové, eventové a ďalšie aktivity.
Marek Valašík
Ako NEspolupracovať s influencermi a content creatormi?
To, čo sa dnes už ľudovo nazýva "influencer marketing", pravdepodobne všetci poznáme a máme zahrnuté v našich marketing mixoch. Aj toto odvetvie sa však časom formuje a už dávno neplatí, že dať "influencerovi" scenár, produkt zadarmo, zľavový kódik, a honorár čarovne zafunguje. Aký je rozdiel medzi "influencerom" a "content creator-om"? Prečo je jedno vnímané ako nadávka, a druhé ako vyznamenanie? Čím sa líšia tvorcovia na jednotlivých platformách, a prečo nič z toho nefunguje na mladých z generácie Gen-Z? Tieto otázky a odporúčania, ako sa s novou tvárou "creators economy" popasovať, vám skúsi priblížiť Marek Valašík, Head of Marketing z firmy Kontentino.
To, čo sa dnes už ľudovo nazýva "influencer marketing", pravdepodobne všetci poznáme a máme zahrnuté v našich marketing mixoch. Aj toto odvetvie sa však časom formuje a už dávno neplatí, že dať "influencerovi" scenár, produkt zadarmo, zľavový kódik, a honorár čarovne zafunguje. Aký je rozdiel medzi "influencerom" a "content creator-om"? Prečo je jedno vnímané ako nadávka, a druhé ako vyznamenanie? Čím sa líšia tvorcovia na jednotlivých platformách, a prečo nič z toho nefunguje na mladých z generácie Gen-Z? Tieto otázky a odporúčania, ako sa s novou tvárou "creators economy" popasovať, vám skúsi priblížiť Marek Valašík, Head of Marketing z firmy Kontentino.
Brunch Coffee Break
Martin Fenčák
Podcast nepotrebuje moderátora
Akékoľvek porovnávanie podcastu s rádiom je nezmysel. Podcast má oveľa bližšie k Instagramu a podcasteri k influencerom. Viac si o tejto téme povieme v prezentácii.
Akékoľvek porovnávanie podcastu s rádiom je nezmysel. Podcast má oveľa bližšie k Instagramu a podcasteri k influencerom. Viac si o tejto téme povieme v prezentácii.
Ján Andrejko
Efektívny obsah, ktorý vyhráva marketingové súťaže
Ambiciózne ciele a obsah, ktorý ich nielen splnil, ale aj ďaleko prekonal. Spoločne sa pozrieme na to, čo spája rôzny obsah u rôznych klientov, ktorý nám v posledných rokoch vyhral mnoho marketingových súťaží krásy efektivity.
Ambiciózne ciele a obsah, ktorý ich nielen splnil, ale aj ďaleko prekonal. Spoločne sa pozrieme na to, čo spája rôzny obsah u rôznych klientov, ktorý nám v posledných rokoch vyhral mnoho marketingových súťaží krásy efektivity.
Daniel Pisoň
Ako efektívne riadiť content marketing na globálnej úrovni
Case study o tom ako sa nám podarilo presadiť sa vo vysoko konkurenčnom prostredí Customer service software.
Case study o tom ako sa nám podarilo presadiť sa vo vysoko konkurenčnom prostredí Customer service software.
Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.
Chcem všetky novinkyV prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk
Pre aktuálne novinky o konferencii, vypľnte prosím nasledovné údaje.