Hore
Do B2B boost konferencie zostáva

O čom bola konferencia

Prečo by B2B firmy mali využívať online marketing? Do akej miery je content marketing v B2B dôležitý? Manuálne úkony vs. automatizácia v B2B marketingu. Ako na lead generation, ako správne spracovávať a evidovať leady?

Speakri

  • Luboš
    Sabo

    Head of Sales | Visibility

    Online marketingu sa venujem už od roku 2007, keď som začal pracovať popri škole v spoločnosti Siemens. Neskôr som sa pracovne zastavil v ZUNO bank ako webový koordinátor a následne ako projektový manažér v agentúre Odyzeo. V januári roku 2015 som nastúpil do Visibility ako Projektový konzultant. Od januára 2018 mám na starosti obchodné oddelenie Visibility na pozícii Head of Sales. Základom úspechu v B2B marketingu je dobre nastavený obchod a platí to samozrejme aj naopak. Obe oblasti idú ruka v ruke, pričom treba myslieť na spoločnú stratégiu, spoločnú komunikáciu a spoločné nástroje.

  • Miki
    Plichta

    Linkedin Storyteller

    Miki aka Linkedin Storyteller je autorom najsledovanejšieho vzdelávacieho obsahu na CZE & SK Linkedin. Miki je jedným z prvých Linkedin influencerov a využíva svoj vplyv na predstavenie remeselníkov na tejto sieti. Spolupracoval so spoločnosťami ako HB Reavis, Slovak Telekom, Generali či Radenska.

  • Filip
    Kuna

    CEO | Strossle Slovakia

    Pracoval som 12 rokov v Zozname ako vedúci produktového oddelenia, teraz riadim slovenskú pobočku švédskeho Strossle. Moje príspevky môžete nájsť v skupine Content Marketing Community SK/CZ na Facebooku, na Linkedine, alebo v Stratégiách. Snažím sa všetky vedomosti a know-how zdieľať pútavou a ľahko zapamätateľnou formou. Všetko zadarmo a bez záväzkov. Je jedno, či ste náš klient alebo nie. Či ste začínajúci študent alebo marketér s dlhoročnými skúsenosťami. Mojím cieľom je inšpirovať, nech si čo najviac značiek vybuduje krásny vzťah so svojimi zákazníkmi.

  • Gejza
    Nagy

    CEO & Co-founder | Luigi’s Box

    Gejza je CEO a spoluzakladateľ slovenského startupu Luigi's Box, ktorý poskytuje e-shopom inteligentné vyhľadávanie a odporúčanie produktov. Gejza začínal ako UX / UI dizajnér pred 13 rokmi a postupne sa od práce v agentúre dostal k budovaniu globálneho riešenia Luigi’s Box, ktoré dnes využíva už vyše 1 000 webov v Európe.

  • Zuzana
    Klimkova

    Agency Development Manager | Google

    Zuzana je zodpovedná za strategické aliancie a partnerstvá s českými a slovenskými výkonn ostnými agentúrami, rozvoj agentúrnych stratégií a identifikáciu nových príležitostí pre rast. Je profesionálkou v odbore predaja a marketingu so skúsenosťami z rôznych malých a stredných podnikov a podnikových organizácií z krajín EMEA, Severná Amerika a APAC. Zuzana má bakalársky titul v odbore obchodný manažment na Nottingham Trent University a v súčasnosti absolvuje Executive MBA na Trinity College v Dubline.

  • Bc. Martin
    Boczek

    Na pare

    Študoval som v podnikové poradenstvo a financie v Rakúsku, Holandsku, Južnej Kórei a právo na Slovensku, pracoval som v Deloitte a start-up prostredí (Neulogy, Brainhouse), aby som si neskôr splnil private equity sen prácou pre investičný fond IPM Group. Potom som sa rozhodol podnikať. Prirodzene som sa ocitol v rodinnej firme NA PARE a postavil na nohy vlastné podnikanie v realitách.

  • Samuel
    Huba

    CEO Shoptet

    Samuel Huba zastáva funkciu výkonného riaditeľa Shoptetu. Jeho hlavným cieľom je búrať bariéry v začiatkoch podnikania e-shopárov a pomáhať im rásť. V minulosti viedol medzinárodné expanzie, nastavoval obchodné stratégie a riadil operations v niekoľkých technologických firmách a startupoch.

Program

10:00 - 10:30

Martin Boczek

Business Development, Na pare

Ako dostať parené buchty z veľkoobchodu do retailu?

Rodinná firma s dlhoročnou tradíciou chce preniknúť z veľkoobchodu bližšie k ľudom do retailu. Ako na to ? V prvom rade zmena imidžu: najprv Buchtáreň potom NA PARE. Keďže sa jedná o gastro, tak je najlepšie ochutnať. Existujú dve možnosti: naservírovať buchtu priamo zákazníkovi alebo doručiť cez eshop. Keďže pred covidom eshopy neboli až tak v móde a v gastre vôbec, začali sme tým prvým a vznikla Buchtáreň. Po covide NA PARE a už aj eshopy. Tak sa naplnil retailový cieľ.

10:30 - 11:00

Luboš Sabo

Head of Sales, Visibility

Spolupráca marketingového a obchodného oddelenia v B2B marketingu

Pre lepšie výsledky B2B marketingových aktivít pomôže koordinácia marketingu a obchodu v týchto 3 oblastiach: 1. Stratégia 2. Komunikácia 3. Nástroje

11:00 - 11:30

Miki Plichta

Linkedin Storyteller

B2B na Linkedin s ľudskou tvárou

Veľa B2B biznisov bojuje s fádnosťou, ťažkopádnosťou a nudou. Čo je ešte horšie, veľa ľudí B2B firmám vôbec nerozumie. Ako sa prezentovať na Linkedin s ľudskou tvárou?

11:30 - 12:00

Filip Kuna

Strossle Slovakia

Content marketing tak efektívny, že vaši obchodníci budú leady lopatou prehadzovať

Vďaka skvelému obsahu si vybudujete vzťah so zákazníkmi. Vďaka vzťahu si získate ich dôveru. A vďaka dôvere zase naplníte všetky svoje ciele a potreby. Prijmite pozvanie a pozrite si prípadovú štúdiu, ako sme na content marketingu postavili od nuly miliónový biznis.

12:00 - 13:00

Lunch Break

13:00 - 13:30

Zuzana Klimkova

Google

Best practises for B2B marketers

B2B marketing prechádza digitálnym vývojom, ktorý sa v posledných neistých časoch zrýchlil. To predstavuje veľa výziev pre B2B vedúcich a marketingových pracovníkov. Zameriame sa na najlepšie postupy v marketingu B2B, ktoré môžu posilniť vzťahy s klientmi a partnermi a majú vplyv na organizáciu značky v B2B segmente.

13:30 - 14:00

Gejza Nagy

Luigi’s Box

Najčastejšie problémy vo vyhľadávaní, ktoré zasiahnu až 70% zákazníkov B2B e-shopov

Vyhľadávanie v B2B Ecommerce využíva až 70% návštevníkov. V čom je iné ako v B2C a ako ho robiť lepšie?

14:00 - 14:30

Samuel Huba

Shoptet

Nové pravidlá hry v B2B? Alebo ako sme posunuli B2B segment v e-commerce cez B2C a D2C

Digitalizácia a Covid naplno zakcelerovali prerod B2B. Technologické platformy radikálne zjednodušili vstup do D2C/ B2B biznisu a jeho správu. Predaj koncovým zákazníkom prináša nové výzvy spojené s budovaním autentického brandu a digitálnych marketingových kanálov. Pohodlne sa usaďte, dajte si slúchadlá a vypočujte si ako Shoptet pomáha budovať Váš business cez e-commerce platformu.

Lístky

Early Bird Stream

39,90 EURbez DPH
platí do 25.5.2021

Normal Stream

59,90 EURbez DPHChcem si kúpiť lístok

Predošlé eventy

Partneri konferencie

Visibility - logopretlak - logoAsociácia digitálnych marketingových agentúr - logo

Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.

Chcem všetky novinky

V prípade dodatočných otázok nám napíšte na info@b2bboost.sk

V prípade noviniek sledujte
Facebook a Instagram