O čom bola konferencia
Prečo by B2B firmy mali využívať online marketing? Do akej miery je content marketing v B2B dôležitý? Ako pripraviť a naplánovať prechod na digitálnu stratégiu? Manuálne úkony vs. automatizácia v B2B marketingu. Ako na lead generation, ako správne spracovávať a evidovať leady?
Program
Juraj Sasko
Nákupná cesta B2B zákazníka
V B2B biznise nakupujú takí istí ľudia ako v B2C. Jediný rozdiel je ten, že nenakupujú pre svoju vlastnú potrebu, ale pre svoju firmu. Sú to tí istí ľudia, čo sú na sociálnych sieťach či spravodajských portáloch. Len nákupný cyklus a ich nákupné správanie sa trochu líšia. Ako? Povieme si v prezentácii.
Juraj Felix
Ako budovať značku s materiálnymi dopadmi na predaj
Brandovo zameraná komunikácia má vplyv nielen na znalosť vašej značky, ale preukázateľne aj na zvýšenie predajov. V rámci e-commerce skupiny MallGroup sme vytvorili, vďaka spolupráci internetovej televízie MALL TV, e-shopu MALL a online trhovisku MALL Partner, systém, ako možno vplyv brandových aktivít na predaj merať a ako možno s dátami ďalej pracovať. Na prípadovej štúdii vám ukážeme tipy a triky na efektívne budovanie značky a riešenia videoobsahu pre väčšie i menšie značky.
Rastislav Talárovič
Dáta a personalizácia - kľúčové faktory k úspechu v B2B
Tušíte, koľko dát o svojich B2B zákazníkoch máte? A využívate ich nejako vo svojom marketingu? V tejto prezentácii si na príbehu B2B priemyselnej firmy ukážeme ako údaje z faktúr, cenových ponúk, či webových návštev využiť na zvýšenie dobrého pocitu zákazníka a tým aj predaja.
Martina Bezáková
Partnerský portál
Reselleri, obchodní partneri, distribútori nepotrebujú uveriť, že máte najlepší produkt. Očakávajú, že práve v spolupráci s vašou firmou dosiahnu svoje ciele, ideálne s čo najmenším úsilím. Marketéri ako súčasť tohto očakávania musia zabezpečiť, aby komunikačné “aktíva”, kampaňové balíčky, či iné typy spolupráce s distribučným kanálom boli pre partnerov dostupné, zrozumiteľné, ľahko implementovateľné.
Coffee Break
Branislav Šimášek
Ako obchodovať počas karantény
Martin Rajec
Pomôžme Julovi a.k.a. Prečo lievik bez mediálnej kuše nepomôže vašej značke a biznisu
“Julo, včera sme nemali nič na firemnom fejzbuku a dokonca ani na Lidentkine. Dohodli sme sa nejak inak, nie...?” Koľko obsahu a príspevkov má Julo pridávať na firemnú stránku? Julo nevie, Julovi je smutno, lebo má rád svoju robotu. My Julovi pomôžeme. Povieme si, čo, ako, koľko, čoho, kedy, PREČO a najmä NAČO majú firmy s B2B fokusom vytvárať a širíť.
Jakub Mendel
Výzvy súvisiace s reputačným manažmentom v roku 2020
Akých reputačných rizík sa obávajú firmy v nadchádzajúcom roku? Čo najviac naštrbilo reputáciu biznisu vlani? Aké kroky podniknúť v prípade poškodenia reputácie vašej firmy? Analýza prieskumu o reputačnom manažmente v roku 2020
Daniel Tomčala
Account Based Marketing (ABM) ako kľúčová stratégia na prekonanie ekonomickej krízy
ABM ako marketingový koncept funguje už roky, no na trhu stále nie je veľa firiem, ktoré by sa mohli pochváliť úspešnou a merateľnou ABM stratégiou. Komplexnosť, “beh na dlhú trať“, závislosť od iných oddelení vo firme, či (ne)nasadenie správnych marketingových technológií - to je len zopár dôvodov, prečo ABM môže zlyhať. Súčasná kríza však znamená príležitosť a zároveň silnú motiváciu doviesť ABM stratégiu do úspešného konca. Pozrime sa spolu, prečo to tak je a ako to dosiahnuť.
Speakri












Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.
Chcem všetky novinkyV prípade dodatočných otázok nám napíšte na info@b2bboost.sk
Pre aktuálne novinky o konferencii, vypľnte prosím nasledovné údaje.