Konferencia v číslach
O čom je konferencia
Prečo by B2B firmy mali využívať online marketing? Do akej miery je content marketing v B2B dôležitý? Manuálne úkony vs. automatizácia v B2B marketingu. Ako na lead generation, ako správne spracovávať a evidovať leady?
Speakri
Program
Martin Boczek
Ako dostať parené buchty z veľkoobchodu do retailu?
Rodinná firma s dlhoročnou tradíciou chce preniknúť z veľkoobchodu bližšie k ľudom do retailu. Ako na to ? V prvom rade zmena imidžu: najprv Buchtáreň potom NA PARE. Keďže sa jedná o gastro, tak je najlepšie ochutnať. Existujú dve možnosti: naservírovať buchtu priamo zákazníkovi alebo doručiť cez eshop. Keďže pred covidom eshopy neboli až tak v móde a v gastre vôbec, začali sme tým prvým a vznikla Buchtáreň. Po covide NA PARE a už aj eshopy. Tak sa naplnil retailový cieľ.
Rodinná firma s dlhoročnou tradíciou chce preniknúť z veľkoobchodu bližšie k ľudom do retailu. Ako na to ? V prvom rade zmena imidžu: najprv Buchtáreň potom NA PARE. Keďže sa jedná o gastro, tak je najlepšie ochutnať. Existujú dve možnosti: naservírovať buchtu priamo zákazníkovi alebo doručiť cez eshop. Keďže pred covidom eshopy neboli až tak v móde a v gastre vôbec, začali sme tým prvým a vznikla Buchtáreň. Po covide NA PARE a už aj eshopy. Tak sa naplnil retailový cieľ.
Luboš Sabo
Spolupráca marketingového a obchodného oddelenia v B2B marketingu
Pre lepšie výsledky B2B marketingových aktivít pomôže koordinácia marketingu a obchodu v týchto 3 oblastiach: 1. Stratégia 2. Komunikácia 3. Nástroje
Pre lepšie výsledky B2B marketingových aktivít pomôže koordinácia marketingu a obchodu v týchto 3 oblastiach: 1. Stratégia 2. Komunikácia 3. Nástroje
Miki Plichta
B2B na Linkedin s ľudskou tvárou
Veľa B2B biznisov bojuje s fádnosťou, ťažkopádnosťou a nudou. Čo je ešte horšie, veľa ľudí B2B firmám vôbec nerozumie. Ako sa prezentovať na Linkedin s ľudskou tvárou?
Veľa B2B biznisov bojuje s fádnosťou, ťažkopádnosťou a nudou. Čo je ešte horšie, veľa ľudí B2B firmám vôbec nerozumie. Ako sa prezentovať na Linkedin s ľudskou tvárou?
Filip Kuna
Content marketing tak efektívny, že vaši obchodníci budú leady lopatou prehadzovať
Vďaka skvelému obsahu si vybudujete vzťah so zákazníkmi. Vďaka vzťahu si získate ich dôveru. A vďaka dôvere zase naplníte všetky svoje ciele a potreby. Prijmite pozvanie a pozrite si prípadovú štúdiu, ako sme na content marketingu postavili od nuly miliónový biznis.
Vďaka skvelému obsahu si vybudujete vzťah so zákazníkmi. Vďaka vzťahu si získate ich dôveru. A vďaka dôvere zase naplníte všetky svoje ciele a potreby. Prijmite pozvanie a pozrite si prípadovú štúdiu, ako sme na content marketingu postavili od nuly miliónový biznis.
Lunch Break
Zuzana Klimkova
Best practises for B2B marketers
B2B marketing prechádza digitálnym vývojom, ktorý sa v posledných neistých časoch zrýchlil. To predstavuje veľa výziev pre B2B vedúcich a marketingových pracovníkov. Zameriame sa na najlepšie postupy v marketingu B2B, ktoré môžu posilniť vzťahy s klientmi a partnermi a majú vplyv na organizáciu značky v B2B segmente.
B2B marketing prechádza digitálnym vývojom, ktorý sa v posledných neistých časoch zrýchlil. To predstavuje veľa výziev pre B2B vedúcich a marketingových pracovníkov. Zameriame sa na najlepšie postupy v marketingu B2B, ktoré môžu posilniť vzťahy s klientmi a partnermi a majú vplyv na organizáciu značky v B2B segmente.
Gejza Nagy
Najčastejšie problémy vo vyhľadávaní, ktoré zasiahnu až 70% zákazníkov B2B e-shopov
Vyhľadávanie v B2B Ecommerce využíva až 70% návštevníkov. V čom je iné ako v B2C a ako ho robiť lepšie?
Vyhľadávanie v B2B Ecommerce využíva až 70% návštevníkov. V čom je iné ako v B2C a ako ho robiť lepšie?
Samuel Huba
Nové pravidlá hry v B2B? Alebo ako sme posunuli B2B segment v e-commerce cez B2C a D2C
Digitalizácia a Covid naplno zakcelerovali prerod B2B. Technologické platformy radikálne zjednodušili vstup do D2C/ B2B biznisu a jeho správu. Predaj koncovým zákazníkom prináša nové výzvy spojené s budovaním autentického brandu a digitálnych marketingových kanálov. Pohodlne sa usaďte, dajte si slúchadlá a vypočujte si ako Shoptet pomáha budovať Váš business cez e-commerce platformu.
Digitalizácia a Covid naplno zakcelerovali prerod B2B. Technologické platformy radikálne zjednodušili vstup do D2C/ B2B biznisu a jeho správu. Predaj koncovým zákazníkom prináša nové výzvy spojené s budovaním autentického brandu a digitálnych marketingových kanálov. Pohodlne sa usaďte, dajte si slúchadlá a vypočujte si ako Shoptet pomáha budovať Váš business cez e-commerce platformu.
Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.
Chcem všetky novinkyV prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk
Pre aktuálne novinky o konferencii, vypľnte prosím nasledovné údaje.