Hore

Konferencia v číslach

Highlighty boost konferencie

O čom je konferencia

Prečo by B2B firmy mali využívať online marketing? Do akej miery je content marketing v B2B dôležitý? Manuálne úkony vs. automatizácia v B2B marketingu. Ako na lead generation, ako správne spracovávať a evidovať leady?

Speakri

Program

Top speaker
Martin Boczek
10:00 - 10:30

Martin Boczek

, Business Development, Na pare

Ako dostať parené buchty z veľkoobchodu do retailu?

Rodinná firma s dlhoročnou tradíciou chce preniknúť z veľkoobchodu bližšie k ľudom do retailu. Ako na to ? V prvom rade zmena imidžu: najprv Buchtáreň potom NA PARE. Keďže sa jedná o gastro, tak je najlepšie ochutnať. Existujú dve možnosti: naservírovať buchtu priamo zákazníkovi alebo doručiť cez eshop. Keďže pred covidom eshopy neboli až tak v móde a v gastre vôbec, začali sme tým prvým a vznikla Buchtáreň. Po covide NA PARE a už aj eshopy. Tak sa naplnil retailový cieľ.

                           

Rodinná firma s dlhoročnou tradíciou chce preniknúť z veľkoobchodu bližšie k ľudom do retailu. Ako na to ? V prvom rade zmena imidžu: najprv Buchtáreň potom NA PARE. Keďže sa jedná o gastro, tak je najlepšie ochutnať. Existujú dve možnosti: naservírovať buchtu priamo zákazníkovi alebo doručiť cez eshop. Keďže pred covidom eshopy neboli až tak v móde a v gastre vôbec, začali sme tým prvým a vznikla Buchtáreň. Po covide NA PARE a už aj eshopy. Tak sa naplnil retailový cieľ.

Luboš Sabo
10:30 - 11:00

Luboš Sabo

, Head of Sales, Visibility

Spolupráca marketingového a obchodného oddelenia v B2B marketingu

Pre lepšie výsledky B2B marketingových aktivít pomôže koordinácia marketingu a obchodu v týchto 3 oblastiach: 1. Stratégia 2. Komunikácia 3. Nástroje

                           

Pre lepšie výsledky B2B marketingových aktivít pomôže koordinácia marketingu a obchodu v týchto 3 oblastiach: 1. Stratégia 2. Komunikácia 3. Nástroje

Miki Plichta
11:00 - 11:30

Miki Plichta

, Linkedin Storyteller

B2B na Linkedin s ľudskou tvárou

Veľa B2B biznisov bojuje s fádnosťou, ťažkopádnosťou a nudou. Čo je ešte horšie, veľa ľudí B2B firmám vôbec nerozumie. Ako sa prezentovať na Linkedin s ľudskou tvárou?

                           

Veľa B2B biznisov bojuje s fádnosťou, ťažkopádnosťou a nudou. Čo je ešte horšie, veľa ľudí B2B firmám vôbec nerozumie. Ako sa prezentovať na Linkedin s ľudskou tvárou?

Filip Kuna
11:30 - 12:00

Filip Kuna

, Strossle Slovakia

Content marketing tak efektívny, že vaši obchodníci budú leady lopatou prehadzovať

Vďaka skvelému obsahu si vybudujete vzťah so zákazníkmi. Vďaka vzťahu si získate ich dôveru. A vďaka dôvere zase naplníte všetky svoje ciele a potreby. Prijmite pozvanie a pozrite si prípadovú štúdiu, ako sme na content marketingu postavili od nuly miliónový biznis.

                           

Vďaka skvelému obsahu si vybudujete vzťah so zákazníkmi. Vďaka vzťahu si získate ich dôveru. A vďaka dôvere zase naplníte všetky svoje ciele a potreby. Prijmite pozvanie a pozrite si prípadovú štúdiu, ako sme na content marketingu postavili od nuly miliónový biznis.

Lunch Break
12:00 - 13:00

Lunch Break

Zuzana Klimkova
13:00 - 13:30

Zuzana Klimkova

, Google

Best practises for B2B marketers

B2B marketing prechádza digitálnym vývojom, ktorý sa v posledných neistých časoch zrýchlil. To predstavuje veľa výziev pre B2B vedúcich a marketingových pracovníkov. Zameriame sa na najlepšie postupy v marketingu B2B, ktoré môžu posilniť vzťahy s klientmi a partnermi a majú vplyv na organizáciu značky v B2B segmente.

                           

B2B marketing prechádza digitálnym vývojom, ktorý sa v posledných neistých časoch zrýchlil. To predstavuje veľa výziev pre B2B vedúcich a marketingových pracovníkov. Zameriame sa na najlepšie postupy v marketingu B2B, ktoré môžu posilniť vzťahy s klientmi a partnermi a majú vplyv na organizáciu značky v B2B segmente.

Gejza Nagy
13:30 - 14:00

Gejza Nagy

, Luigi’s Box

Najčastejšie problémy vo vyhľadávaní, ktoré zasiahnu až 70% zákazníkov B2B e-shopov

Vyhľadávanie v B2B Ecommerce využíva až 70% návštevníkov. V čom je iné ako v B2C a ako ho robiť lepšie?

                           

Vyhľadávanie v B2B Ecommerce využíva až 70% návštevníkov. V čom je iné ako v B2C a ako ho robiť lepšie?

Samuel Huba
14:00 - 14:30

Samuel Huba

, Shoptet

Nové pravidlá hry v B2B? Alebo ako sme posunuli B2B segment v e-commerce cez B2C a D2C

Digitalizácia a Covid naplno zakcelerovali prerod B2B. Technologické platformy radikálne zjednodušili vstup do D2C/ B2B biznisu a jeho správu. Predaj koncovým zákazníkom prináša nové výzvy spojené s budovaním autentického brandu a digitálnych marketingových kanálov. Pohodlne sa usaďte, dajte si slúchadlá a vypočujte si ako Shoptet pomáha budovať Váš business cez e-commerce platformu.

                           

Digitalizácia a Covid naplno zakcelerovali prerod B2B. Technologické platformy radikálne zjednodušili vstup do D2C/ B2B biznisu a jeho správu. Predaj koncovým zákazníkom prináša nové výzvy spojené s budovaním autentického brandu a digitálnych marketingových kanálov. Pohodlne sa usaďte, dajte si slúchadlá a vypočujte si ako Shoptet pomáha budovať Váš business cez e-commerce platformu.

Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.

Chcem všetky novinky

V prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk

V prípade noviniek sledujte
Facebook a Instagram