Top

Konferencia v číslach

Highlighty boost konferencie

O čom je konferencia

Konferencia na ktorej sa zídu odborníci z oblasti B2B a B2B marketingu, aby spoločne zdieľali svoje poznatky, skúsenosti a nápady.

6 prednášok a panelová diskusia s lídrami z marketingu, obchodu a firemného riadenia ponúknu účastníkom pohľad na aktuálne dianie v B2B segment, otvoria dvere k získaniu neoceniteľných kontaktov a budovaniu nových vzťahov. B2B BOOST je miestom pre všetkých, ktorí žijú B2B.

Speakri

Program

Top speaker
Alex Gerbóc
09:30 - 10:00

Alex Gerbóc

, Head of Marketing, Visibility

Čo môže predávať viac? Zamestnanci alebo firemný profil?

Personal branding zamestnancov ako nástroj na zvýšenie tržieb a budovanie povedomia o vašej značke.

                           

Personal branding zamestnancov ako nástroj na zvýšenie tržieb a budovanie povedomia o vašej značke.

Štefan Benčík
10:00 - 10:30

Štefan Benčík

, Business Architect / Business Consultant, Enehano SK

Ako zrealizovať úspešnú konferenciu s využitím marketingovej automatizácie.

Na jar Enehano realizovalo už tretí ročník Digital Transformation Summitu – najväčšej konferencie zameranej na platformu Salesforce na území Česka a Slovenska. Na konferenciu prišlo viac ako 230 účastníkov a takmer 200 sa ich pripojlo online. Konferencia priniesla obchodné príležitosti za viac ako 2M EUR. V prednáške sa budeme venovať tomu, ako správne nastavené procesy a nástroje CRM a marketingovej automatizácie vedia podporiť kampane tohto typu.

                           

Na jar Enehano realizovalo už tretí ročník Digital Transformation Summitu – najväčšej konferencie zameranej na platformu Salesforce na území Česka a Slovenska. Na konferenciu prišlo viac ako 230 účastníkov a takmer 200 sa ich pripojlo online. Konferencia priniesla obchodné príležitosti za viac ako 2M EUR. V prednáške sa budeme venovať tomu, ako správne nastavené procesy a nástroje CRM a marketingovej automatizácie vedia podporiť kampane tohto typu.

10:30 - 11:00

,

Coffee Break

                           

Marek Valašík
11:00 - 11:30

Marek Valašík

, Head of Marketing, Kontentino

The next big shift in social media is already here

TikTok je nový Facebook a promovaný obsah je nová organika. Svet marketingu v posledných rokoch zasiahlo množstvo pretrasov a čo fungovalo pred 2 rokmi, dnes už ani zďaleka nie je efektívne. Ako GDPR, Cambridge Analytica, cookieless world alebo aktuálna finančná recesia vplývajú na online marketing a čo robiť, aby ste ostali relevenantní aj v blízkej budúcnosti? To sa vám pokúsim priblížiť v tejto prezentácii.

                           

TikTok je nový Facebook a promovaný obsah je nová organika. Svet marketingu v posledných rokoch zasiahlo množstvo pretrasov a čo fungovalo pred 2 rokmi, dnes už ani zďaleka nie je efektívne. Ako GDPR, Cambridge Analytica, cookieless world alebo aktuálna finančná recesia vplývajú na online marketing a čo robiť, aby ste ostali relevenantní aj v blízkej budúcnosti? To sa vám pokúsim priblížiť v tejto prezentácii.

Matej Šucha
11:30 - 12:00

Matej Šucha

, CEO, Mindworx

Zákaznícka psychológia v B2B: Akú rolu zohráva podvedomie a emócie v B2B

Aj keď robíte biznis s firmami, na druhej strane sú vždy ľudia so svojimi motiváciami, obavami a emóciami. Odhaľte, čo naozaj riadi ich rozhodnutia a ako ich môžete ovplyvniť.

                           

Aj keď robíte biznis s firmami, na druhej strane sú vždy ľudia so svojimi motiváciami, obavami a emóciami. Odhaľte, čo naozaj riadi ich rozhodnutia a ako ich môžete ovplyvniť.

Oliver Majdúch
12:00 - 12:30

Oliver Majdúch

, CEO | MATHISON legal

Ako si právne ochrániť svoj brand?

Budem hovoriť o tom, akú právnu ochranu vám dáva zapísané obchodné meno, či ochranná známka a doména. Povieme si, akým právnym hrozbám čelí vaša značka a poradím, ako sa im účinne brániť.

                           

Budem hovoriť o tom, akú právnu ochranu vám dáva zapísané obchodné meno, či ochranná známka a doména. Povieme si, akým právnym hrozbám čelí vaša značka a poradím, ako sa im účinne brániť.

12:30 - 13:15

,

Lunch Break

                           

David Csino
13:15 - 13:45

David Csino

, Head of Marketing, Alanata

Ako rebrandovať 30-čnú značku v konzervatívnejšom B2B prostredí?

Tradičné značky najmä v IT sú vo veľkej miere konzervatívne v oblasti marketingu, komunikácie, či celkového brandu. Je preto netradičné, že po 30 rokoch sa tradičná IT spoločnosť rozhodla transformovať a byť odvážna aj v oblasti rebrandingu. Poďte sa pozrieť, ako sa tvorí nový unikátny brand v konzevatívnejšom prostredí.

                           

Tradičné značky najmä v IT sú vo veľkej miere konzervatívne v oblasti marketingu, komunikácie, či celkového brandu. Je preto netradičné, že po 30 rokoch sa tradičná IT spoločnosť rozhodla transformovať a byť odvážna aj v oblasti rebrandingu. Poďte sa pozrieť, ako sa tvorí nový unikátny brand v konzevatívnejšom prostredí.

Martin Fenčák
13:45 - 15:00

Martin Fenčák

, Co-Founder, ZAPO

Prečo v podcaste najlepšie funguje dlhodobé partnerstvo a product placement, nie klasické spoty - Panelová diskusia s hosťami

1. Hosť - Martina Rypáková, SPP, Head of Corporate Marketing

                           

1. Hosť - Martina Rypáková, SPP, Head of Corporate Marketing

Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.

Chcem všetky novinky

V prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk

V prípade noviniek sledujte
Facebook a Instagram