Konferencia v číslach
O čom je konferencia
Konferencia na ktorej sa zídu odborníci z oblasti B2B a B2B marketingu, aby spoločne zdieľali svoje poznatky, skúsenosti a nápady.
6 prednášok a panelová diskusia s lídrami z marketingu, obchodu a firemného riadenia ponúknu účastníkom pohľad na aktuálne dianie v B2B segment, otvoria dvere k získaniu neoceniteľných kontaktov a budovaniu nových vzťahov. B2B BOOST je miestom pre všetkých, ktorí žijú B2B.
Speakri
Program
Alex Gerbóc
Čo môže predávať viac? Zamestnanci alebo firemný profil?
Personal branding zamestnancov ako nástroj na zvýšenie tržieb a budovanie povedomia o vašej značke.
Personal branding zamestnancov ako nástroj na zvýšenie tržieb a budovanie povedomia o vašej značke.
Štefan Benčík
Ako zrealizovať úspešnú konferenciu s využitím marketingovej automatizácie.
Na jar Enehano realizovalo už tretí ročník Digital Transformation Summitu – najväčšej konferencie zameranej na platformu Salesforce na území Česka a Slovenska. Na konferenciu prišlo viac ako 230 účastníkov a takmer 200 sa ich pripojlo online. Konferencia priniesla obchodné príležitosti za viac ako 2M EUR. V prednáške sa budeme venovať tomu, ako správne nastavené procesy a nástroje CRM a marketingovej automatizácie vedia podporiť kampane tohto typu.
Na jar Enehano realizovalo už tretí ročník Digital Transformation Summitu – najväčšej konferencie zameranej na platformu Salesforce na území Česka a Slovenska. Na konferenciu prišlo viac ako 230 účastníkov a takmer 200 sa ich pripojlo online. Konferencia priniesla obchodné príležitosti za viac ako 2M EUR. V prednáške sa budeme venovať tomu, ako správne nastavené procesy a nástroje CRM a marketingovej automatizácie vedia podporiť kampane tohto typu.
Coffee Break
Marek Valašík
The next big shift in social media is already here
TikTok je nový Facebook a promovaný obsah je nová organika. Svet marketingu v posledných rokoch zasiahlo množstvo pretrasov a čo fungovalo pred 2 rokmi, dnes už ani zďaleka nie je efektívne. Ako GDPR, Cambridge Analytica, cookieless world alebo aktuálna finančná recesia vplývajú na online marketing a čo robiť, aby ste ostali relevenantní aj v blízkej budúcnosti? To sa vám pokúsim priblížiť v tejto prezentácii.
TikTok je nový Facebook a promovaný obsah je nová organika. Svet marketingu v posledných rokoch zasiahlo množstvo pretrasov a čo fungovalo pred 2 rokmi, dnes už ani zďaleka nie je efektívne. Ako GDPR, Cambridge Analytica, cookieless world alebo aktuálna finančná recesia vplývajú na online marketing a čo robiť, aby ste ostali relevenantní aj v blízkej budúcnosti? To sa vám pokúsim priblížiť v tejto prezentácii.
Matej Šucha
Zákaznícka psychológia v B2B: Akú rolu zohráva podvedomie a emócie v B2B
Aj keď robíte biznis s firmami, na druhej strane sú vždy ľudia so svojimi motiváciami, obavami a emóciami. Odhaľte, čo naozaj riadi ich rozhodnutia a ako ich môžete ovplyvniť.
Aj keď robíte biznis s firmami, na druhej strane sú vždy ľudia so svojimi motiváciami, obavami a emóciami. Odhaľte, čo naozaj riadi ich rozhodnutia a ako ich môžete ovplyvniť.
Oliver Majdúch
Ako si právne ochrániť svoj brand?
Budem hovoriť o tom, akú právnu ochranu vám dáva zapísané obchodné meno, či ochranná známka a doména. Povieme si, akým právnym hrozbám čelí vaša značka a poradím, ako sa im účinne brániť.
Budem hovoriť o tom, akú právnu ochranu vám dáva zapísané obchodné meno, či ochranná známka a doména. Povieme si, akým právnym hrozbám čelí vaša značka a poradím, ako sa im účinne brániť.
Lunch Break
David Csino
Ako rebrandovať 30-čnú značku v konzervatívnejšom B2B prostredí?
Tradičné značky najmä v IT sú vo veľkej miere konzervatívne v oblasti marketingu, komunikácie, či celkového brandu. Je preto netradičné, že po 30 rokoch sa tradičná IT spoločnosť rozhodla transformovať a byť odvážna aj v oblasti rebrandingu. Poďte sa pozrieť, ako sa tvorí nový unikátny brand v konzevatívnejšom prostredí.
Tradičné značky najmä v IT sú vo veľkej miere konzervatívne v oblasti marketingu, komunikácie, či celkového brandu. Je preto netradičné, že po 30 rokoch sa tradičná IT spoločnosť rozhodla transformovať a byť odvážna aj v oblasti rebrandingu. Poďte sa pozrieť, ako sa tvorí nový unikátny brand v konzevatívnejšom prostredí.
Martin Fenčák
Prečo v podcaste najlepšie funguje dlhodobé partnerstvo a product placement, nie klasické spoty - Panelová diskusia s hosťami
1. Hosť - Martina Rypáková, SPP, Head of Corporate Marketing
1. Hosť - Martina Rypáková, SPP, Head of Corporate Marketing
Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.
Chcem všetky novinkyV prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk
Pre aktuálne novinky o konferencii, vypľnte prosím nasledovné údaje.