Top

Konferencia v číslach

Highlighty boost konferencie

Čo sa dozviete na konferencii

Séria BOOST konferencií je unikátnou príležitosťou nahliadnuť do kuchyne digitálneho marketingu tých najväčších slovenských a českých hráčov. Dozviete sa, ako značky fungujú a komunikujú v neustále sa meniacom online prostredí. Čakajú na vás profesionáli v odbore a ich pohľad na stratégie, nástroje, dáta a obsah, ktorý predáva. Pridajte sa k nám.

Speakri

Program

Top speaker
Štefan Polgári
9:00 - 9:30

Štefan Polgári

, Dognet

V affiliate marketingu sa točia tisíce článkov, ktoré môžu byť aj o vás a vašich produktoch

Hlavná sila affiliate marketingu sú publisheri, ktorí tvoria obsahové projekty - magazíny, katalógy, blogy či recenzné weby. Správne nastavenou affiliate kampaňou sa viete dostať do obsahu tisícov webov a platíte iba za konverzie. Ako na to? Ako to vyzerá a ako to funguje?

                           

Hlavná sila affiliate marketingu sú publisheri, ktorí tvoria obsahové projekty - magazíny, katalógy, blogy či recenzné weby. Správne nastavenou affiliate kampaňou sa viete dostať do obsahu tisícov webov a platíte iba za konverzie. Ako na to? Ako to vyzerá a ako to funguje?

Marek Schweigert
9:30 - 10:00

Marek Schweigert

, HB Reavis

Data-driven a Driven-data taktiky v B2B obsahovom marketingu

Content je king. Buzzword zpred 5-tich rokov? Nemyslím si. Prečo je obsah stále dôležitejší ako kedykoľvek pred tým, čo z neho vieme vyťažiť a ako ho využiť na ceste zákazníka ku konverzii v napohľad rigidnom B2B svete real-estate sektora?

                           

Content je king. Buzzword zpred 5-tich rokov? Nemyslím si. Prečo je obsah stále dôležitejší ako kedykoľvek pred tým, čo z neho vieme vyťažiť a ako ho využiť na ceste zákazníka ku konverzii v napohľad rigidnom B2B svete real-estate sektora?

Marek Šulik
10:00 - 10:30

Marek Šulik

, Isadore Apparel

Ako oslovujeme MAMILov v Isadore?

Sme slovenská značka, ktorá predáva produkty do celého sveta. Aký obsah tvoríme, na akých kanáloch a ako to vyhodnocujeme? O tom porozprávam v mojej prednáške.

                           

Sme slovenská značka, ktorá predáva produkty do celého sveta. Aký obsah tvoríme, na akých kanáloch a ako to vyhodnocujeme? O tom porozprávam v mojej prednáške.

Coffee Break
10:30 - 10:45

Coffee Break

Alica Vaneková | Lucia Hô-Chí
10:45 - 11:15

Alica Vaneková | Lucia Hô-Chí

, Curaprox | Folk

Brand magazín? Nie je hanbou priznať si omyl a skúšať to inak

Vlastný online magazín je pre značku odvážny krok, na ktorý neexistuje zaručený návod. Ak sa nepribližujete k cieľu, neznamená to, že cesta je nesprávna, ale že máte zmeniť štýl jazdy a občas aj prehodnotiť cieľ.

                           

Vlastný online magazín je pre značku odvážny krok, na ktorý neexistuje zaručený návod. Ak sa nepribližujete k cieľu, neznamená to, že cesta je nesprávna, ale že máte zmeniť štýl jazdy a občas aj prehodnotiť cieľ.

Maroš Pánik
11:15 - 11:45

Maroš Pánik

, Union

Union + Expl0ited > 1 000 0000

V prednáške sa dozviete ako sme vytvorili, a čo sme sa naučili pri jednej z najväčších spoluprác s influencerom v roku 2019 na slovenskom Youtube.

                           

V prednáške sa dozviete ako sme vytvorili, a čo sme sa naučili pri jednej z najväčších spoluprác s influencerom v roku 2019 na slovenskom Youtube.

Lunch Break
11:45 - 12:30

Lunch Break

Patrik Weigl | Roman Buťa
12:30 - 13:00

Patrik Weigl | Roman Buťa

, Mall TV

Trendy v kreativě a doměřování dopadů video contentu

MALL.TV jako obsahová platforma a proč to ma smysl? Data management platforma a možnosti doměření (purchase uplift analýza) bez kliknutí uživatelem. Ukázka obsahové spolupráce ve videu + případová studie realizované spolupráce (včetně doměření purchase uplift analýzy pomocí DMP).

                           

MALL.TV jako obsahová platforma a proč to ma smysl? Data management platforma a možnosti doměření (purchase uplift analýza) bez kliknutí uživatelem. Ukázka obsahové spolupráce ve videu + případová studie realizované spolupráce (včetně doměření purchase uplift analýzy pomocí DMP).

Mikuláš Prokop
13:00 - 13:30

Mikuláš Prokop

, Visibility

V krajine zabudnutého obsahu

Republishing je jednou z najefektívnejších taktík content marketingu, napriek tomu sú internety preplnené starým a neaktuálnym obsahom. Na praktických príkladoch ukážem, ako oživiť starý obsah a vyťažiť z neho maximum.

                           

Republishing je jednou z najefektívnejších taktík content marketingu, napriek tomu sú internety preplnené starým a neaktuálnym obsahom. Na praktických príkladoch ukážem, ako oživiť starý obsah a vyťažiť z neho maximum.

Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.

Chcem všetky novinky

V prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk

V prípade noviniek sledujte
Facebook a Instagram