Hore
Do konferencia zostáva

Konferencia nabitá obsahom

Ako tvoria obsah veľké firmy a značky? Aké nové, netradičné spôsoby a stratégie komunikácie využívajú? Ktoré dáta sú pre nich podstatné, ako ich merajú a zbierajú? Zaujímavosti, tipy a inšpirácie priamo „z kotla“ veľkých hráčov, ktoré nikde inde nenájdete. To je Content Boost 2021.

Dozviete sa tiež:

– prečo by firmy mali budovať content marketing,
– aký potenciál ukrýva kvalitný obsah,
– aké sú najnovšie trendy tvorby obsahu u nás a vo svete,
– ako tvoriť kvalitný obsah v rámci internej komunikácie,
– čo funguje lepšie – blog, podcasty alebo video content.

Speakri

  • Tomáš
    Peniasko

    Head of Marketing/Majiteľ - Mamke

    Som majiteľ a spoluzakladateľ Mamke, kde je moja hlavná úloha stratégia, kreatíva a všetko čo k tomu patrí. Predtým som sa venoval online marketingu, optimalizáciam UX a podobne.

  • Roman
    Jazudek

    B2B Marketing Team Lead, Brand Hub Slovenskej sporiteľne

    Roman Jazudek vedie v Slovenskej sporiteľni tím zastrešujúci marketingovú komunikáciu korporátnej časti banky. Predtým riadil oddelenie Riadenia obsahu značky Slovenskej sporiteľne, kde mal na starosti sponzoring, eventy a sociálne siete banky. V minulosti rozbehol aj startup Hacktrophy, za ktorým stoja majitelia firiem Eset, Citadelo a Nethemba a ktorý pomáha zlepšovať bezpečnosť webov pomocou etických hackerov. Ďalším startupom bol projekt Preferuj.sk z oblasti recruitingu a referral systémov. Dlhé roky pôsobil ako freelancer v oblasti marketingových stratégií, content marketingu či event manažmentu. Stál aj za vznikom hudobného klubu Radosť v Bratislave, pôsobil tiež ako šéfredaktor v medicínskom vydavateľstva Solen.

  • Marek
    Valašík

    Head of Marketing | Kontentino

    Marek za posledných 10+ rokov vystriedal viaceré scale-upy, korporáty, agentúry, získal marketingové a PR ceny, šéfoval startupu Boosterberg až nakoniec skončil v Kontentine ako upratovačka marketingových aktivít a procesov. Má rád výzvy, vymýšľanie mimo krabice, storytelling a kontext v dátach. Ako sám hovorí, chyba je najlepší učiteľ, kto sa nepýta nevie a aj pád na hubu je pohyb vpred.

  • Martin
    Fenčák

    Co-Founder | Zapo

    Zakladateľ produkčnej spoločnosti ZAPO - zábava v podcastoch, ktorá dnes vyrába 23 podcastov a je lídrom v podcastovej zábave na Slovensku. Predtým 27 rokov pracoval v rádiovom prostredí, v rokoch 2014-2020 bol programovým riaditeľom Rádia Expres.

  • Ján
    Andrejko

    Strategy Director | Visibility

    Web je dobrý sluha, ale zlý pán. Preto rád ukazujem ľuďom cestu v informačnom pretlaku a pomáham klientom, aby sa v tomto pretlaku zviditeľnili. V digitálnom marketingu som začínal v roku 2011 s optimalizáciou pre vyhľadávače (SEO). Marketing vo všeobecnosti ma baví, rád sledujem, ako sa vyvíja vo svete a analyzujem, čo sa z toho dá urobiť u nás, na Slovensku. Vo voľnom čase sa venujem rodine, hudbe, chodím do prírody a čítam.

  • Daniel
    Pisoň

    Head of Marketing | Liveagent

    Po dlhoročných skúsenostiach z vedením kreatívy a produkcie v marketingových agentúrach a spoluprácami s klientami ako Heineken, DHL, ESET, Grohe úročím svoje skúsenosti na pozícii Head of Marketing v spoločnosti Quality Unit, ktorej produkty LiveAgent a PostAffiliatePro a klientami ako BMW, Yamaha, Huawei, Orange patria medzi top svetové riešenia vo svojej kategórii.

9:30 - 10:00

Tomáš Peniasko

Mamke

Vaša reklama nikoho nezaujíma! A prečo je to výhoda.

Ako sa na kvalitnom a dlhodobom content marketingu dá postaviť Eshop, ktorý funguje v 6 krajinách a generuje miliónové tržby.

10:00 - 10:30

Roman Jazudek

Slovenská Sporiteľna

Budovanie značky Slovenská sporiteľňa v B2B segmente

Jedným zo strategických cieľov najväčšej banky na Slovensku je posilňovanie povedomia o banke pre firmy a podnikateľov. V prezentácii si povieme viac o tom, ako tento cieľ realizujeme cez contentové, eventové a ďalšie aktivity.

10:30 - 11:00

Marek Valašík

Kontentino

Ako NEspolupracovať s influencermi a content creatormi?

To, čo sa dnes už ľudovo nazýva "influencer marketing", pravdepodobne všetci poznáme a máme zahrnuté v našich marketing mixoch. Aj toto odvetvie sa však časom formuje a už dávno neplatí, že dať "influencerovi" scenár, produkt zadarmo, zľavový kódik, a honorár čarovne zafunguje. Aký je rozdiel medzi "influencerom" a "content creator-om"? Prečo je jedno vnímané ako nadávka, a druhé ako vyznamenanie? Čím sa líšia tvorcovia na jednotlivých platformách, a prečo nič z toho nefunguje na mladých z generácie Gen-Z? Tieto otázky a odporúčania, ako sa s novou tvárou "creators economy" popasovať, vám skúsi priblížiť Marek Valašík, Head of Marketing z firmy Kontentino.

11:00-11:30

Brunch Coffee Break

11:30 - 12:00

Martin Fenčák

ZAPO

Podcast nepotrebuje moderátora

Akékoľvek porovnávanie podcastu s rádiom je nezmysel. Podcast má oveľa bližšie k Instagramu a podcasteri k influencerom. Viac si o tejto téme povieme v prezentácii.

12:00 - 12:30

Ján Andrejko

Visibility

Efektívny obsah, ktorý vyhráva marketingové súťaže

Ambiciózne ciele a obsah, ktorý ich nielen splnil, ale aj ďaleko prekonal. Spoločne sa pozrieme na to, čo spája rôzny obsah u rôznych klientov, ktorý nám v posledných rokoch vyhral mnoho marketingových súťaží krásy efektivity.

12:30 - 13:00

Daniel Pisoň

Liveagent

Ako efektívne riadiť content marketing na globálnej úrovni

Case study o tom ako sa nám podarilo presadiť sa vo vysoko konkurenčnom prostredí Customer service software.

Vstupenky

Normal ticket

119 EURbez DPHKúpiť lístok
Obsahuje: 1x vstupenka, Brunch & Coffee Break

Livestream

49 EURbez DPHKúpiť stream
Obsahuje: 1x online stream

Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.

Chcem všetky novinky

V prípade dodatočných otázok nám napíšte na info@b2bboost.sk

V prípade noviniek sledujte
Facebook a Instagram