Hore
Do konferencia zostáva

Konferencia nabitá obsahom

Ako tvoria obsah veľké firmy a značky? Aké nové, netradičné spôsoby a stratégie komunikácie využívajú? Ktoré dáta sú pre nich podstatné, ako ich merajú a zbierajú? Zaujímavosti, tipy a inšpirácie priamo „z kotla“ veľkých hráčov, ktoré nikde inde nenájdete. To je Content Boost 2021.

Dozviete sa tiež:

– prečo by firmy mali budovať content marketing,
– aký potenciál ukrýva kvalitný obsah,
– aké sú najnovšie trendy tvorby obsahu u nás a vo svete,
-ako tvoriť kvalitný obsah v rámci internej komunikácie,
– čo funguje lepšie – blog, podcasty alebo video content.

Speakri

  • Tomáš
    Peniasko

    Head of Marketing/Majiteľ - Mamke

    Som majiteľ a spoluzakladateľ Mamke, kde je moja hlavná úloha stratégia, kreatíva a všetko čo k tomu patrí. Predtým som sa venoval online marketingu, optimalizáciam UX a podobne.

  • Roman
    Jazudek

    B2B Marketing Team Lead, Brand Hub Slovenskej sporiteľne

    Roman Jazudek vedie v Slovenskej sporiteľni tím zastrešujúci marketingovú komunikáciu korporátnej časti banky. Predtým riadil oddelenie Riadenia obsahu značky Slovenskej sporiteľne, kde mal na starosti sponzoring, eventy a sociálne siete banky. V minulosti rozbehol aj startup Hacktrophy, za ktorým stoja majitelia firiem Eset, Citadelo a Nethemba a ktorý pomáha zlepšovať bezpečnosť webov pomocou etických hackerov. Ďalším startupom bol projekt Preferuj.sk z oblasti recruitingu a referral systémov. Dlhé roky pôsobil ako freelancer v oblasti marketingových stratégií, content marketingu či event manažmentu. Stál aj za vznikom hudobného klubu Radosť v Bratislave, pôsobil tiež ako šéfredaktor v medicínskom vydavateľstva Solen.

  • Bohumil
    Pokštefl

    CEO | Kontentino

    Bohumil študoval Operations and Innovation Management v Kodani. Neskôr študoval a nakoniec aj pracoval ako marketingový konzultant pre Inovačné centrum West Virginia University. V marci 2016 sa vrátil na Slovensko, kde dostal ponuku od Triad Advertising aby sa pokúsil rozbehnúť vtedy ich interný nástroj Kontentino. Dnes Kontentino používa cez 5000 reklamných agentúr a značiek z celého sveta ako napríklad ASAHI, VOLVO, BBDO, VML. Bohumil sa nachádza v rebríčku Forbes 30 pod 30. A stal saaj founder of a Year (2019)

  • Martin
    Fenčák

    Co-Founder | Zapo

    Zakladateľ produkčnej spoločnosti ZAPO - zábava v podcastoch, ktorá dnes vyrába 23 podcastov a je lídrom v podcastovej zábave na Slovensku. Predtým 27 rokov pracoval v rádiovom prostredí, v rokoch 2014-2020 bol programovým riaditeľom Rádia Expres.

9:30 - 10:00

Tomáš Peniasko

Mamke

Vaša reklama nikoho nezaujíma! A prečo je to výhoda.

Ako sa na kvalitnom a dlhodobom content marketingu dá postaviť Eshop, ktorý funguje v 6 krajinách a generuje miliónové tržby.

10:00 - 10:30

Roman Jazudek

Slovenská Sporiteľna

#akonato v B2B komunikácii Slovenskej sporiteľne

Jedným zo strategických cieľov najväčšej banky na Slovensku je posilňovanie povedomia o banke pre firmy a podnikateľov. V prezentácii si povieme viac o tom, ako tento cieľ realizujeme v rámci konceptu #akonato.

10:30 - 11:00

Bohumil Pokštefl

Kontentino

5 výziev social media marketingu v roku 2022

Aké výzvy nás čakajú v oblasti social media marketingu budúci rok? V tomto dynamicky sa meniacom prostredí, kde je potrebné neustále sledovať najnovšie trendy, sa pokúsime aspoň priblížiť tým najpodstatnejším bodom, ktoré v roku 2022 rozhodne nemôžeme ignorovať — nedostatok social media špecialistov, prechod zo statického contentu na multimedia, nepresné cielenie reklamy, či Linkedin a social selling stratégia, ktorá pomôže vášmu biznisu. Ku každej výzve si uvedieme reálne príklady a návrhy na ich riešenia.

11:00-11:30

Martin Fenčák

ZAPO

Podcast nepotrebuje moderátora

Akékoľvek porovnávanie podcastu s rádiom je nezmysel. Podcast má oveľa bližšie k Instagramu a podcasteri k influencerom. Viac si o tejto téme povieme v prezentácii.

Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.

Chcem všetky novinky

V prípade dodatočných otázok nám napíšte na info@b2bboost.sk

V prípade noviniek sledujte
Facebook a Instagram