Konferencia nabitá obsahom
Ako tvoria obsah veľké firmy a značky? Aké nové, netradičné spôsoby a stratégie komunikácie využívajú? Ktoré dáta sú pre nich podstatné, ako ich merajú a zbierajú? Zaujímavosti, tipy a inšpirácie priamo „z kotla“ veľkých hráčov, ktoré nikde inde nenájdete. To je Content Boost 2021.
Dozviete sa tiež:
– prečo by firmy mali budovať content marketing,
– aký potenciál ukrýva kvalitný obsah,
– aké sú najnovšie trendy tvorby obsahu u nás a vo svete,
– ako tvoriť kvalitný obsah v rámci internej komunikácie,
– čo funguje lepšie – blog, podcasty alebo video content.
Speakri
Tomáš
PeniaskoHead of Marketing/Majiteľ - Mamke
Som majiteľ a spoluzakladateľ Mamke, kde je moja hlavná úloha stratégia, kreatíva a všetko čo k tomu patrí. Predtým som sa venoval online marketingu, optimalizáciam UX a podobne.
Roman
JazudekB2B Marketing Team Lead, Brand Hub Slovenskej sporiteľne
Roman Jazudek vedie v Slovenskej sporiteľni tím zastrešujúci marketingovú komunikáciu korporátnej časti banky. Predtým riadil oddelenie Riadenia obsahu značky Slovenskej sporiteľne, kde mal na starosti sponzoring, eventy a sociálne siete banky. V minulosti rozbehol aj startup Hacktrophy, za ktorým stoja majitelia firiem Eset, Citadelo a Nethemba a ktorý pomáha zlepšovať bezpečnosť webov pomocou etických hackerov. Ďalším startupom bol projekt Preferuj.sk z oblasti recruitingu a referral systémov. Dlhé roky pôsobil ako freelancer v oblasti marketingových stratégií, content marketingu či event manažmentu. Stál aj za vznikom hudobného klubu Radosť v Bratislave, pôsobil tiež ako šéfredaktor v medicínskom vydavateľstva Solen.
Marek
ValašíkHead of Marketing | Kontentino
Marek za posledných 10+ rokov vystriedal viaceré scale-upy, korporáty, agentúry, získal marketingové a PR ceny, šéfoval startupu Boosterberg až nakoniec skončil v Kontentine ako upratovačka marketingových aktivít a procesov. Má rád výzvy, vymýšľanie mimo krabice, storytelling a kontext v dátach. Ako sám hovorí, chyba je najlepší učiteľ, kto sa nepýta nevie a aj pád na hubu je pohyb vpred.
Martin
FenčákCo-Founder | Zapo
Zakladateľ produkčnej spoločnosti ZAPO - zábava v podcastoch, ktorá dnes vyrába 23 podcastov a je lídrom v podcastovej zábave na Slovensku. Predtým 27 rokov pracoval v rádiovom prostredí, v rokoch 2014-2020 bol programovým riaditeľom Rádia Expres.
Ján
AndrejkoStrategy Director | Visibility
Web je dobrý sluha, ale zlý pán. Preto rád ukazujem ľuďom cestu v informačnom pretlaku a pomáham klientom, aby sa v tomto pretlaku zviditeľnili. V digitálnom marketingu som začínal v roku 2011 s optimalizáciou pre vyhľadávače (SEO). Marketing vo všeobecnosti ma baví, rád sledujem, ako sa vyvíja vo svete a analyzujem, čo sa z toho dá urobiť u nás, na Slovensku. Vo voľnom čase sa venujem rodine, hudbe, chodím do prírody a čítam.
Daniel
PisoňHead of Marketing | Liveagent
Po dlhoročných skúsenostiach z vedením kreatívy a produkcie v marketingových agentúrach a spoluprácami s klientami ako Heineken, DHL, ESET, Grohe úročím svoje skúsenosti na pozícii Head of Marketing v spoločnosti Quality Unit, ktorej produkty LiveAgent a PostAffiliatePro a klientami ako BMW, Yamaha, Huawei, Orange patria medzi top svetové riešenia vo svojej kategórii.
Tomáš Peniasko
Vaša reklama nikoho nezaujíma! A prečo je to výhoda.
Ako sa na kvalitnom a dlhodobom content marketingu dá postaviť Eshop, ktorý funguje v 6 krajinách a generuje miliónové tržby.
Roman Jazudek
Budovanie značky Slovenská sporiteľňa v B2B segmente
Jedným zo strategických cieľov najväčšej banky na Slovensku je posilňovanie povedomia o banke pre firmy a podnikateľov. V prezentácii si povieme viac o tom, ako tento cieľ realizujeme cez contentové, eventové a ďalšie aktivity.
Marek Valašík
Ako NEspolupracovať s influencermi a content creatormi?
To, čo sa dnes už ľudovo nazýva "influencer marketing", pravdepodobne všetci poznáme a máme zahrnuté v našich marketing mixoch. Aj toto odvetvie sa však časom formuje a už dávno neplatí, že dať "influencerovi" scenár, produkt zadarmo, zľavový kódik, a honorár čarovne zafunguje. Aký je rozdiel medzi "influencerom" a "content creator-om"? Prečo je jedno vnímané ako nadávka, a druhé ako vyznamenanie? Čím sa líšia tvorcovia na jednotlivých platformách, a prečo nič z toho nefunguje na mladých z generácie Gen-Z? Tieto otázky a odporúčania, ako sa s novou tvárou "creators economy" popasovať, vám skúsi priblížiť Marek Valašík, Head of Marketing z firmy Kontentino.
Brunch Coffee Break
Martin Fenčák
Podcast nepotrebuje moderátora
Akékoľvek porovnávanie podcastu s rádiom je nezmysel. Podcast má oveľa bližšie k Instagramu a podcasteri k influencerom. Viac si o tejto téme povieme v prezentácii.
Ján Andrejko
Efektívny obsah, ktorý vyhráva marketingové súťaže
Ambiciózne ciele a obsah, ktorý ich nielen splnil, ale aj ďaleko prekonal. Spoločne sa pozrieme na to, čo spája rôzny obsah u rôznych klientov, ktorý nám v posledných rokoch vyhral mnoho marketingových súťaží krásy efektivity.
Daniel Pisoň
Ako efektívne riadiť content marketing na globálnej úrovni
Case study o tom ako sa nám podarilo presadiť sa vo vysoko konkurenčnom prostredí Customer service software.
Vstupenky
B2B boost
16. jún 2021Content boost
19. máj 2021B2B boost
23. marec 2020Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.
Chcem všetky novinkyV prípade dodatočných otázok nám napíšte na info@b2bboost.sk
Pre aktuálne novinky o konferencii, vypľnte prosím nasledovné údaje.