Konferencia v číslach
Čo sa dozviete na konferencii
Séria BOOST konferencií je unikátnou príležitosťou nahliadnuť do kuchyne digitálneho marketingu tých najväčších slovenských a českých hráčov. Dozviete sa, ako značky fungujú a komunikujú v neustále sa meniacom online prostredí. Čakajú na vás profesionáli v odbore a ich pohľad na stratégie, nástroje, dáta a obsah, ktorý predáva. Pridajte sa k nám.
Speakri
![Marek Šulik](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Sulik.png)
![Alica Vaneková](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Vanekova.png)
![Roman Buťa](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Buta.png)
![Štefan Polgári](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Polgari.png)
![Lucia Hô-Chí](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Ho-Chi.png)
![Mikuláš Prokop](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Prokop.png)
![Marek Schweigert](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Schweigert.png)
![Patrik Weigl](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Weigl.png)
![Maroš Pánik](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/02/Panik.png)
Program
Štefan Polgári
V affiliate marketingu sa točia tisíce článkov, ktoré môžu byť aj o vás a vašich produktoch
Hlavná sila affiliate marketingu sú publisheri, ktorí tvoria obsahové projekty - magazíny, katalógy, blogy či recenzné weby. Správne nastavenou affiliate kampaňou sa viete dostať do obsahu tisícov webov a platíte iba za konverzie. Ako na to? Ako to vyzerá a ako to funguje?
Hlavná sila affiliate marketingu sú publisheri, ktorí tvoria obsahové projekty - magazíny, katalógy, blogy či recenzné weby. Správne nastavenou affiliate kampaňou sa viete dostať do obsahu tisícov webov a platíte iba za konverzie. Ako na to? Ako to vyzerá a ako to funguje?
Marek Schweigert
Data-driven a Driven-data taktiky v B2B obsahovom marketingu
Content je king. Buzzword zpred 5-tich rokov? Nemyslím si. Prečo je obsah stále dôležitejší ako kedykoľvek pred tým, čo z neho vieme vyťažiť a ako ho využiť na ceste zákazníka ku konverzii v napohľad rigidnom B2B svete real-estate sektora?
Content je king. Buzzword zpred 5-tich rokov? Nemyslím si. Prečo je obsah stále dôležitejší ako kedykoľvek pred tým, čo z neho vieme vyťažiť a ako ho využiť na ceste zákazníka ku konverzii v napohľad rigidnom B2B svete real-estate sektora?
Marek Šulik
Ako oslovujeme MAMILov v Isadore?
Sme slovenská značka, ktorá predáva produkty do celého sveta. Aký obsah tvoríme, na akých kanáloch a ako to vyhodnocujeme? O tom porozprávam v mojej prednáške.
Sme slovenská značka, ktorá predáva produkty do celého sveta. Aký obsah tvoríme, na akých kanáloch a ako to vyhodnocujeme? O tom porozprávam v mojej prednáške.
Coffee Break
Alica Vaneková | Lucia Hô-Chí
Brand magazín? Nie je hanbou priznať si omyl a skúšať to inak
Vlastný online magazín je pre značku odvážny krok, na ktorý neexistuje zaručený návod. Ak sa nepribližujete k cieľu, neznamená to, že cesta je nesprávna, ale že máte zmeniť štýl jazdy a občas aj prehodnotiť cieľ.
Vlastný online magazín je pre značku odvážny krok, na ktorý neexistuje zaručený návod. Ak sa nepribližujete k cieľu, neznamená to, že cesta je nesprávna, ale že máte zmeniť štýl jazdy a občas aj prehodnotiť cieľ.
Maroš Pánik
Union + Expl0ited > 1 000 0000
V prednáške sa dozviete ako sme vytvorili, a čo sme sa naučili pri jednej z najväčších spoluprác s influencerom v roku 2019 na slovenskom Youtube.
V prednáške sa dozviete ako sme vytvorili, a čo sme sa naučili pri jednej z najväčších spoluprác s influencerom v roku 2019 na slovenskom Youtube.
Lunch Break
Patrik Weigl | Roman Buťa
Trendy v kreativě a doměřování dopadů video contentu
MALL.TV jako obsahová platforma a proč to ma smysl? Data management platforma a možnosti doměření (purchase uplift analýza) bez kliknutí uživatelem. Ukázka obsahové spolupráce ve videu + případová studie realizované spolupráce (včetně doměření purchase uplift analýzy pomocí DMP).
MALL.TV jako obsahová platforma a proč to ma smysl? Data management platforma a možnosti doměření (purchase uplift analýza) bez kliknutí uživatelem. Ukázka obsahové spolupráce ve videu + případová studie realizované spolupráce (včetně doměření purchase uplift analýzy pomocí DMP).
Mikuláš Prokop
V krajine zabudnutého obsahu
Republishing je jednou z najefektívnejších taktík content marketingu, napriek tomu sú internety preplnené starým a neaktuálnym obsahom. Na praktických príkladoch ukážem, ako oživiť starý obsah a vyťažiť z neho maximum.
Republishing je jednou z najefektívnejších taktík content marketingu, napriek tomu sú internety preplnené starým a neaktuálnym obsahom. Na praktických príkladoch ukážem, ako oživiť starý obsah a vyťažiť z neho maximum.
![](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/03/IMG_4225-2-scaled.jpg)
![](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/03/IMG_4231-scaled.jpg)
![](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/03/IMG_4239-3-scaled.jpg)
![](https://boost-conferences.sk/wp-content/uploads/2021/03/IMG_4242-scaled.jpg)
Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.
Chcem všetky novinkyV prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk
Pre aktuálne novinky o konferencii, vypľnte prosím nasledovné údaje.