Konferencia v číslach
Čo sa dozviete?
Ako využiť Google Discover pre zvýšenie návštevnosti a ako efektívne kombinovať behaviorálne a SEO dáta. Získate nový pohľad na SEO workflow, naučíte sa aplikovať psychologické princípy a vytvárať obsah, ktorý je optimalizovaný pre vyhľadávače aj pre zákazníkov.
Predstavíme metódy merania úspešnosti obsahu, praktické tipy na spoluprácu so SEO špecialistami a prípadové štúdie úspešných firiem. Okrem toho sa zameriame na efektívnu lokalizáciu webu pre poľský trh, vrátane kultúrnej adaptácie, optimalizácie pre poľské vyhľadávače, právnych aspektov a UX prvkov typických pre poľské weby. V neposlednom rade získate praktické znalosti a inšpiráciu pre úspešnú online expanziu.
O čom je konferencia
Najväčšia SEO konferencia na Slovensku
Túto konfereciu prinášame v spolupráci s WhitePress®. Aké dôležité sú základy SEO pre obsah a aké nástroje v stratégii voliť či použiť. Jednoduché SEO znamená viac ako predimenzovaná a prešpekulovaná stratégia, ktorá nie je konzistentná. Pozrieme sa na dôležitosť dát, s ktorými môžeme pracovať a využiť na prosperitu marketingových aktivít. Získate pohľad na nástroje, ktoré nám efektívne pomôžu pri tvorbe SEO obsahu alebo aký vplyv môže mať UX na SEO. Nezabudneme ani na video obsah na platforme Youtube a jej SEO ukazovatele.
Program
Pavel Ungr
Moderné SEO: Nástroje, AI a Stratégia pre efektívne sledovanie konkurencie a reakciu aktualizácie
Prednáška "Moderné SEO: Nástroje, AI a Stratégia pre Efektívne Sledovanie Konkurencie a Reakciu na Core Updaty" predstaví prehľad neplatených nástrojov a rozšírenie s reálnou pridanou hodnotou pre SEO špecialistov, vrátane praktických ukážok ich využitia. Zameriame sa na technické a obsahové využitie umelej inteligencie v SEO, ukážeme konkrétne aplikácie AI pre automatizáciu a optimalizáciu procesov. Poskytneme tipy a stratégie pre efektívne sledovanie konkurencie, vrátane praktických nástrojov a metód na získanie cenných insights a prispôsobenie SEO stratégií. Prednáška tiež ponúkne praktický sprievodca, ako sledovať core updaty vyhľadávačov, čo si z nich vziať a ako predchádzať negatívnym vplyvom, aby účastníci mohli včas reagovať na zmeny v algoritmoch. Táto prezentácia poskytne účastníkom konkrétne nástroje a stratégie na zvýšenie efektivity a konkurencieschopnosti ich SEO projektov.
Prednáška "Moderné SEO: Nástroje, AI a Stratégia pre Efektívne Sledovanie Konkurencie a Reakciu na Core Updaty" predstaví prehľad neplatených nástrojov a rozšírenie s reálnou pridanou hodnotou pre SEO špecialistov, vrátane praktických ukážok ich využitia. Zameriame sa na technické a obsahové využitie umelej inteligencie v SEO, ukážeme konkrétne aplikácie AI pre automatizáciu a optimalizáciu procesov. Poskytneme tipy a stratégie pre efektívne sledovanie konkurencie, vrátane praktických nástrojov a metód na získanie cenných insights a prispôsobenie SEO stratégií. Prednáška tiež ponúkne praktický sprievodca, ako sledovať core updaty vyhľadávačov, čo si z nich vziať a ako predchádzať negatívnym vplyvom, aby účastníci mohli včas reagovať na zmeny v algoritmoch. Táto prezentácia poskytne účastníkom konkrétne nástroje a stratégie na zvýšenie efektivity a konkurencieschopnosti ich SEO projektov.
Jaroslav Uram
Ako sa robí SEO pre veľký brand?
V rámci tejto prednášky si ukážeme, ako prebieha spolupráca z pohľadu agentúry medzi Visibility a Dr. Max na SEO projekte. Akým aktivitám sa venujeme, podľa čoho si prispôsobujeme stratégiu a aké výsledky sme za prvý rok spolupráce dosiahli. Vysvetlíme si, ktoré taktiky pokladáme za dôležité, čomu sa vyhýbame a ako plánovať. V prezentácii sú okrem výsledkov zahrnuté tiež nadobudnuté skúsenosti týkajúce sa technického SEO, analýzy kľúčových slov, reportingu, obsahu a ďalších iných aspektov optimalizácie.
V rámci tejto prednášky si ukážeme, ako prebieha spolupráca z pohľadu agentúry medzi Visibility a Dr. Max na SEO projekte. Akým aktivitám sa venujeme, podľa čoho si prispôsobujeme stratégiu a aké výsledky sme za prvý rok spolupráce dosiahli. Vysvetlíme si, ktoré taktiky pokladáme za dôležité, čomu sa vyhýbame a ako plánovať. V prezentácii sú okrem výsledkov zahrnuté tiež nadobudnuté skúsenosti týkajúce sa technického SEO, analýzy kľúčových slov, reportingu, obsahu a ďalších iných aspektov optimalizácie.
Coffe break
Sarah Presch
Konfirmačné skreslenie: sú SEO špecialisti poslednou obranou proti dezinformáciám?
Konfirmačné skreslenie je ľudská tendencia vyhľadávať iba informácie, ktoré podporujú niečiu pozíciu alebo myšlienku. Ovplyvňuje to, ako ľudia vyhľadávajú, prijímajú informácie a ako robíme SEO. Keď ľudia vykonávajú informačné vyhľadávanie, formulujú svoje vyhľadávanie konkrétnym spôsobom, aby získali požadovaný SERP bez toho, aby si boli vedomí, že to robia. A čítajú iba obsah, ktorý podporuje ich pôvodný postoj. Problém je v tom, že spôsob, akým je internet navrhnutý, sa môže stať spisovateľom každý, a to spôsobuje nárast dezinformácií s naozaj katastrofálnymi následkami. Táto prednáška sa zameria na konfirmačné skreslenie, nárast online dezinformácií, a prečo my, SEO špecialisti, musíme byť etickejšie v spôsobe, akým pristupujeme k obsahu, aby sme sa nedostali do dezinformácie.
Konfirmačné skreslenie je ľudská tendencia vyhľadávať iba informácie, ktoré podporujú niečiu pozíciu alebo myšlienku. Ovplyvňuje to, ako ľudia vyhľadávajú, prijímajú informácie a ako robíme SEO. Keď ľudia vykonávajú informačné vyhľadávanie, formulujú svoje vyhľadávanie konkrétnym spôsobom, aby získali požadovaný SERP bez toho, aby si boli vedomí, že to robia. A čítajú iba obsah, ktorý podporuje ich pôvodný postoj. Problém je v tom, že spôsob, akým je internet navrhnutý, sa môže stať spisovateľom každý, a to spôsobuje nárast dezinformácií s naozaj katastrofálnymi následkami. Táto prednáška sa zameria na konfirmačné skreslenie, nárast online dezinformácií, a prečo my, SEO špecialisti, musíme byť etickejšie v spôsobe, akým pristupujeme k obsahu, aby sme sa nedostali do dezinformácie.
Craig Campbell
Youtube a sociálne siete na pomoc vašim SEO kampaniam
Craig sa vo svojej prednáške podelí o to, ako využíva YouTube a sociálne médiá na budovanie svojej značky a na podporu svojho úsilia v oblasti SEO. Všetci vieme, že návštevnosť a sociálne signály sú dôležitým ranking faktorom a s návštevnosťou dostupnou na týchto iných platformách sa naučíte, ako využiť túto návštevnosť vo váš prospech na lepšie zviditeľnenie a umiestnenie vo vyhľadávaní.
Craig sa vo svojej prednáške podelí o to, ako využíva YouTube a sociálne médiá na budovanie svojej značky a na podporu svojho úsilia v oblasti SEO. Všetci vieme, že návštevnosť a sociálne signály sú dôležitým ranking faktorom a s návštevnosťou dostupnou na týchto iných platformách sa naučíte, ako využiť túto návštevnosť vo váš prospech na lepšie zviditeľnenie a umiestnenie vo vyhľadávaní.
Obedná prestávka
Tomáš Novák
Ako zistiť koľko € vás dostane na vrchol SERPu?
Prevediem vás procesom, ako efektívne analyzovať konkurenčné prostredie v organických výsledkoch vyhľadávania (SERP). Naučíte sa identifikovať vašich skutočných konkurentov a zistiť, koľko obsahu musíte vytvoriť a koľko spätných odkazov potrebujete získať, aby ste ich prekonali. Vďaka tomu si viete vypočítať, koľko bude stáť produkcia potrebného obsahu a akvizícia odkazov, ktoré vás dostanú na vrchol. Na záver vám predstavím nástroje, ktoré tento proces zjednodušia a automatizujú, čím ušetríte čas a zdroje.
Prevediem vás procesom, ako efektívne analyzovať konkurenčné prostredie v organických výsledkoch vyhľadávania (SERP). Naučíte sa identifikovať vašich skutočných konkurentov a zistiť, koľko obsahu musíte vytvoriť a koľko spätných odkazov potrebujete získať, aby ste ich prekonali. Vďaka tomu si viete vypočítať, koľko bude stáť produkcia potrebného obsahu a akvizícia odkazov, ktoré vás dostanú na vrchol. Na záver vám predstavím nástroje, ktoré tento proces zjednodušia a automatizujú, čím ušetríte čas a zdroje.
Milan Novotný
Ako predať SEO, CEO v pár slidoch
Predstavte si, že máte pred sebou výzvu predať SEO vášmu CEO v krátkej a výstižnej prezentácii. SEO je komplexná disciplína, ktorá zahŕňa množstvo technických a strategických aspektov, a jej hodnotu nie je vždy jednoduché pochopiť bez hlbšieho porozumenia. Našou úlohou je preto vytvoriť prezentáciu, ktorá nielenže zaujme, ale aj presvedčí najvyšší manažment o nevyhnutnosti investovania do SEO. Pozrieme sa nato ako komunikovať hodnotu SEO, pozrieme sa na častú chybu, ktorú robia skoro všetci SEO špecialisti a podkopáva vám pred CEO nohy, a ukážeme si príklad z praxe, ktorý mi pomohol získať budget 240 000 eur pre SEO.
Predstavte si, že máte pred sebou výzvu predať SEO vášmu CEO v krátkej a výstižnej prezentácii. SEO je komplexná disciplína, ktorá zahŕňa množstvo technických a strategických aspektov, a jej hodnotu nie je vždy jednoduché pochopiť bez hlbšieho porozumenia. Našou úlohou je preto vytvoriť prezentáciu, ktorá nielenže zaujme, ale aj presvedčí najvyšší manažment o nevyhnutnosti investovania do SEO. Pozrieme sa nato ako komunikovať hodnotu SEO, pozrieme sa na častú chybu, ktorú robia skoro všetci SEO špecialisti a podkopáva vám pred CEO nohy, a ukážeme si príklad z praxe, ktorý mi pomohol získať budget 240 000 eur pre SEO.
Zdeněk Dvořák
Ako na Google Discover?
Blackbox, ktorý vie poslať viac návštev ako organické vyhľadávanie? To je Google Discover. Čo a ako v ňom funguje podľa mojich testov?
Blackbox, ktorý vie poslať viac návštev ako organické vyhľadávanie? To je Google Discover. Čo a ako v ňom funguje podľa mojich testov?
Coffe break
Daniel Výcha
Nenechajte si od seočkára skaziť predaje
V dnešnom digitálnom svete je SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) nevyhnutným nástrojom pre úspech online. Bez neho je takmer nemožné dosiahnuť, aby sa váš web zobrazoval na popredných miestach vo výsledkoch vyhľadávania a prilákal tak organickú návštevnosť. Avšak, prílišné sústredenie sa na SEO môže mať negatívny dopad na predajný potenciál vášho webu. Ako majiteľ obsahovej agentúry a skúsený copywriter som svedkom toho, ako často sa firmy stávajú obeťami tohto paradoxu. Vo firmách často dochádza k situácii, keď SEO špecialisti majú dominantné postavenie a ich požiadavky sú nadradené potrebám ostatných profesií, ako sú UX dizajnéri alebo copywriteri. Výsledkom sú webové stránky, ktoré sú síce technicky optimalizované pre vyhľadávače, ale z pohľadu zákazníka sú nezáživné, neprehľadné a nepresvedčivé. Takéto weby síce môžu prilákať návštevníkov z vyhľadávačov, ale nedokážu ich premeniť na zákazníkov. Na mojej prednáške sa preto zameriame na to, ako nájsť správny balans medzi SEO a predajnými textami. Ukážem vám, ako vytvoriť obsah, ktorý je nielen optimalizovaný pre vyhľadávače, ale zároveň je pútavý, presvedčivý a motivuje k akcii. Dozviete sa, ako efektívne spolupracovať so SEO špecialistami, aby ste dosiahli spoločný cieľ – prilákať relevantnú návštevnosť a zároveň zvýšiť konverzný pomer.
V dnešnom digitálnom svete je SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) nevyhnutným nástrojom pre úspech online. Bez neho je takmer nemožné dosiahnuť, aby sa váš web zobrazoval na popredných miestach vo výsledkoch vyhľadávania a prilákal tak organickú návštevnosť. Avšak, prílišné sústredenie sa na SEO môže mať negatívny dopad na predajný potenciál vášho webu. Ako majiteľ obsahovej agentúry a skúsený copywriter som svedkom toho, ako často sa firmy stávajú obeťami tohto paradoxu. Vo firmách často dochádza k situácii, keď SEO špecialisti majú dominantné postavenie a ich požiadavky sú nadradené potrebám ostatných profesií, ako sú UX dizajnéri alebo copywriteri. Výsledkom sú webové stránky, ktoré sú síce technicky optimalizované pre vyhľadávače, ale z pohľadu zákazníka sú nezáživné, neprehľadné a nepresvedčivé. Takéto weby síce môžu prilákať návštevníkov z vyhľadávačov, ale nedokážu ich premeniť na zákazníkov. Na mojej prednáške sa preto zameriame na to, ako nájsť správny balans medzi SEO a predajnými textami. Ukážem vám, ako vytvoriť obsah, ktorý je nielen optimalizovaný pre vyhľadávače, ale zároveň je pútavý, presvedčivý a motivuje k akcii. Dozviete sa, ako efektívne spolupracovať so SEO špecialistami, aby ste dosiahli spoločný cieľ – prilákať relevantnú návštevnosť a zároveň zvýšiť konverzný pomer.
Anna Podruczna
Poľský online trh na dosah: Tajomstvo úspešnej lokalizácie webu
Online expanzia do Poľska môže byť pre mnoho podnikov skvelou príležitosťou na rast a rozšírenie zákazníckej základne. Kľúčom k úspechu na poľskom trhu je však správna lokalizácia webovej stránky. Lokalizácia nie je len o preklade textov, ale zahŕňa aj kultúrnu adaptáciu, zohľadnenie miestnych zvyklostí a optimalizáciu pre poľské vyhľadávače. Táto prednáška sa zameria na kľúčové aspekty efektívnej lokalizácie webu pre poľské publikum, vrátane výberu správnej domény a prispôsobenia obsahu, a na to, aké právne aspekty treba mať na pamäti. Predstavím najlepšie praktiky a prípadové štúdie dobrej a zlej lokalizácie, ktoré vám pomôžu pochopiť, ako sa vyhnúť bežným chybám a dosiahnuť úspešnú online expanziu do Poľska. Zistíte, aké UX prvky sú typické pre poľské weby, aké metódy platby a doručenia sú pre poľských zákazníkov nevyhnutné a aké certifikáty by váš web mal mať. Na konci prednášky budete mať jasnú predstavu o tom, ako krok za krokom lokalizovať svoj web, aby ste dosiahli maximálny úspech na poľskom trhu.
Online expanzia do Poľska môže byť pre mnoho podnikov skvelou príležitosťou na rast a rozšírenie zákazníckej základne. Kľúčom k úspechu na poľskom trhu je však správna lokalizácia webovej stránky. Lokalizácia nie je len o preklade textov, ale zahŕňa aj kultúrnu adaptáciu, zohľadnenie miestnych zvyklostí a optimalizáciu pre poľské vyhľadávače. Táto prednáška sa zameria na kľúčové aspekty efektívnej lokalizácie webu pre poľské publikum, vrátane výberu správnej domény a prispôsobenia obsahu, a na to, aké právne aspekty treba mať na pamäti. Predstavím najlepšie praktiky a prípadové štúdie dobrej a zlej lokalizácie, ktoré vám pomôžu pochopiť, ako sa vyhnúť bežným chybám a dosiahnuť úspešnú online expanziu do Poľska. Zistíte, aké UX prvky sú typické pre poľské weby, aké metódy platby a doručenia sú pre poľských zákazníkov nevyhnutné a aké certifikáty by váš web mal mať. Na konci prednášky budete mať jasnú predstavu o tom, ako krok za krokom lokalizovať svoj web, aby ste dosiahli maximálny úspech na poľskom trhu.
Nikola Novosadová
Efektívne UX tipy: Vyžmýkajte z organickej návštevnosti maximum konverzií
Pozrieme sa prakticky na to, ako nám dokážu UX dáta pomôcť pri našej každodennej SEO práci. To, že UX a SEO by mali byť v harmónii sme už všetci počuli. Čo to ale znamená v praxi? Povieme si, ako objaviť chyby v použiteľnosti na webe a upraviť ich bez toho, aby sa pri tom rozplakal SEO špecialista. Ukážeme si niekoľko tipov, ako sprevádzať používateľa: od vytvorenia dobrého prvého dojmu, cez udržanie používateľa na webe, keď je rozhodnutý dať nám zbohom, až po bod, kedy na nás (ne)zabudne (cez podporenie loyality). A to so štipkou (alebo niekedy s poriadnou dávkou) psychológie. Ukážeme si najčastejšie príležitosti na UX quick fixy, a to na aktuálnych príkladoch z prostredia lead-gen webov aj e-shopov. A aby to nebolo len o častých chybách, pozrieme sa na to, ako vzniká silná, konvertujúca stránka.
Pozrieme sa prakticky na to, ako nám dokážu UX dáta pomôcť pri našej každodennej SEO práci. To, že UX a SEO by mali byť v harmónii sme už všetci počuli. Čo to ale znamená v praxi? Povieme si, ako objaviť chyby v použiteľnosti na webe a upraviť ich bez toho, aby sa pri tom rozplakal SEO špecialista. Ukážeme si niekoľko tipov, ako sprevádzať používateľa: od vytvorenia dobrého prvého dojmu, cez udržanie používateľa na webe, keď je rozhodnutý dať nám zbohom, až po bod, kedy na nás (ne)zabudne (cez podporenie loyality). A to so štipkou (alebo niekedy s poriadnou dávkou) psychológie. Ukážeme si najčastejšie príležitosti na UX quick fixy, a to na aktuálnych príkladoch z prostredia lead-gen webov aj e-shopov. A aby to nebolo len o častých chybách, pozrieme sa na to, ako vzniká silná, konvertujúca stránka.
Networking & voľná zábava
Naši speakri
Pavel
UngrSEOloger s.r.o., Ťažký kaliber na SEO
Pavel Ungr, známy aj ako „Ťažký kaliber na SEO“, založil spoločnosť SEOloger, ktorá sa zameriava na vzdelávanie v SEO. Ako konzultant online marketingu sa špecializuje na SEO a inbound marketing. Aktívne sa zaujíma o UX, obsahový marketing, sociálne siete a ich využitie z pohľadu online marketingu. Pracuje pro klienty jako Palmknihy, Lekarna.cz/Mojalekaren.sk aj.
Milan
NovotnýCloudTalk, SEO & Content Director
Pomáham B2B SaaS spoločnostiam generovať prichádzajúcich potenciálnych zákazníkov pomocou môjho SEO Frameworku. Digitálny marketing bol mojou vášňou už od detstva. Svoju webovú stránku som spustil už v roku 2009. Stále si pamätám, ako som sedel pred počítačom a rátal, koľko ľudí navštívilo moju webovú stránku. Rýchlo som si uvedomil, že digitálny marketing bude veľkou súčasťou úspechu môjho webu. Rozhodol som sa zhromaždiť čo najviac informácií, aby som sa dozvedel viac a napredoval vo svojej vášni. Počas strednej a strednej školy som prešiel od „základných html webov“ k wordpressu pre priateľov a neskôr k marketingu pre malé firmy.
Anna
PodrucznaEvisions Advertising, International Team Leader
Teamleaderka medzinárodného tímu SEO v českej online marketingovej agentúre eVisions. Špecialistka na online expanziu v regióne strednej a východnej Európy a na lokalizáciu. Prednášajúca na Google Business Academy a SEM WAW. Jazykovedkyňa a prekladateľka poľštiny a slovenčiny s dlhoročnou praxou, milovníčka psov a cestovania.
Daniel
VýchaCoolWriters s. r. o., CEO
CoolWriters je slovenská obsahová agentúra z Bytče, ktorá prináša do textov šťavu a drive. Ich tím skúsených copywriterov, projekťákov, kreatívcov, korektorov dokáže vytvoriť pútavý a originálny obsah pre rôzne platformy a účely.
Nikola
NovosadováeVisions Advertising, SEO & UX špecialistka
Nika je SEO & UX špecialistka v českej marketingovej agentúre eVisions. Je speakerka a lektorka v komunite #HolkyzMarketingu, kde vedie svoju akadémiu. Pri svojej práci sa sústredí na to, čo prináša reálnu hodnotu, rada testuje, vymýšľa a na problemy hľadá kreatívne riešenia. Venuje sa klientom ako Douglas alebo ČSOB Pojišťovna. Ak chcete s Nikou začať small talk, stačí zmieniť Formulu 1, biele rumy alebo saunu.
Zdeněk
DvořákLinki.cz, SEO expert
SEO expert na voľnej nohe. Na webe publikujem od roku 2001, SEO sa venujem od 2010. Pracoval som s malými aj veľkými firmami. Tvorím odkazové stratégie, školím, riadim SEO stratégie a technické SEO v rôznych firmách. Aktuálne sa venujem projektom pre firmy Knihobot, Econea, Fakturoid či Survio.
Tomáš
NovákMarketing Miner, CMO
Tomáš Novák je vedúci marketingového oddelenia v SEO nástroji Marketing Miner a zároveň SEO konzultant na voľnej nohe. K SEO sa dostal v roku 2012 pri rozbiehaní vlastných online projektov, ktoré aktuálne dosahujú desiatky tisíc návštev mesačne. Je spoluzakladateľom projektu Keyword Monkey, ktorý sa špecializuje na AI analýzu kľúčových slov pre SEO agentúry a SEO konzultantov.
Jaroslav
UramVisibility, SEO Team Leader
Do online marketingu som sa dostal pred viac ako 7 rokmi cez copywriting. Krátko na to som však presedlal na SEO vo firme Visibility, kde som sa postupne vypracoval až na SEO tímlídra. Pracoval som na rôznych zaujímavých projektoch, ako Slovaktual, Dr. Max, RVmagnetics, Superpoistenie, Porovnajto. V mojej oblasti ma najviac baví kombinovať dáta s praktickými riešeniami. V rámci vedenia tímu sa snažím dbať na to, aby práca mojich SEO špecialistov bola profesionálna, efektívna, pre klienta zrozumiteľná a prinášala dobré výsledky.
Lístky
Early Bird
Normal
Live Stream
Predošlé eventy
Naživo o umelej inteligencii
31. máj 2023B2B Boost 3
08. november 2022Content Boost 2
24. máj 2022B2B Boost 2
26. máj 2021Content boost
25. november 2020Chcete sa dozvedieť viac? Nechajte nám svoje kontaktné údaje a my vám pošleme všetky novinky o pripravovaných konferenciách.
Chcem všetky novinkyV prípade dodatočných otázok nám napíšte na marketing@visibility.sk
Pre aktuálne novinky o konferencii, vypľnte prosím nasledovné údaje.